dinsdag 15 oktober 2013

Liefde

Hondjes.

Een dalmatiĆ«r op de achterbank van een Volvo oldtimer.
 
Toen ik in de parkeergarage van IKEA Duiven de witte dalmatiĆ«r met het rode halsbandje zag zitten op de achterbank van de glanzende Volvo oldtimer leek het hondje mij zeer levensecht toe. Het duurde even tot ik merkte dat ik te maken had met een pluchen beest. Het beeld klopte designmatig gezien helemaal, maar ik voelde daarna toch een lichte teleurstelling. Een uurtje later zag ik, toen ik wilde wegrijden van de parkeerplaats van de kunstenaarsbenodigdheden winkel Peter van Ginkel, een auto met op de hoedenplank een heus levend hondje. Ik heb een half uur gewacht tot het moment dat het baasje met twee schildersdoeken en twee kinderen terugkeerde naar de auto. Normaal doe ik dat niet maar ik wilde dit moment toch niet missen:
 
Een echt hondje.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten